З 01 червня 2017 року, у Міжнародний день захисту дітей Національна дитяча «гаряча» лінія, що функціонує на базі Громадської організації «Ла Страда-Україна», запроваджує консультації за номером 116 111. Номер було рекомендовано виділити рішенням НКРЗІ №131 від 14.03.2017 для організації на мережах мобільного зв’язку. Українські мобільні оператори «Київстар» та «lifecell» за сприяння Української асоціації операторів зв’язку «Телас» першими виконали це рішення. Даний номер телефону є гармонізованим європейським номером та запроваджений у 26 європейських країнах для послуг з особливим суспільним значенням, а саме виключно для консультування дітей по телефону.

Цей номер телефону буде доступним з мобільних телефонів на всій території України та покращить доступ дітей до отримання консультацій, підвищить рівень їх безпеки та соціальної підтримки. Це є реалізацією принципів Конвенції ООН про права дитини та інших міжнародних зобов’язань України.

Виділення номеру 116 111 стало можливим завдяки міжнародній співпраці у сфері захисту прав дітей між CHI та Асоціацією «Спеціальна Група Мобільних технологій» (GSMA), членами якої є мобільні оператори «Київстар» та «lifecell». Це є прикладом інтеграції України у міжнародну кампанію щодо покращення доступу дітей до отримання консультацій на «гарячих» лініях - євроінтеграцією в дії.


Коментарі учасників прес-клубу «Запровадження загальноєвропейського номеру дитячої «гарячої» лінії 116 111 в Україні – крок назустріч дітям», що відбувся у Києві 30 травня 2017 року:

«Запровадження на телекомунікаційних мережах загального користування України номера 116 111 для організації телефонної «гарячої» лінії допомоги дітям» відповідає рішенню Комісії Європейських Співтовариств 2007/116/ЄC «Про резервування національних номерів, що починаються з «116» для гармонізованих послуг соціального значення». Гармонізація номерів необхідна для того, щоб такі послуги стали доступними для всіх споживачів на загальноєвропейському просторі. Оператори рухомого зв’язку України реальними справами підтримують соціально важливі ініціативи суспільства щодо забезпечення дітей, які потребують уваги та захисту, телефонним зв’язком у надзвичайних для них ситуаціях» - Іван Хохотва, Директор департаменту зв’язку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.

«Для нас як для членів Міжнародної асоціації дитячих телефонів довіри (CHI) дуже важливим було запровадження номеру 116 111 для Національної дитячої «гарячої» лінії. Ми впевнені у тому, що це значно покращить доступ дітей до лінії. Ми вдячні державним структурам та соціально відповідальному бізнесу за допомогу у відкритті даного номеру. Таким чином, ми всі разом зробили крок назустріч дітям». Катерина Левченко, президент Громадської організації «Ла Страда-Україна».

«Діти – наш найдорожчий скарб, наша радість і наше майбутнє. Ми повинні усвідомлювати відповідальність за маленькі життя, наповнювати їх гармонією та красою навколишнього світу, вкладати їм любов, впевненість в собі і в завтрашньому дні. Саме тому обов’язок органів влади, громадськості та всіх нас подбати про всебічний розвиток інтересів дітей, забезпечити дотримання їхніх прав. Я впевнений, що об’єднавши зусилля, ми зробимо все, аби захистити наших дітей, уберегти їх від гіркоти розчарувань і зневіри. Адже саме від нас, дорослих, залежить те, як складеться доля кожної маленької людини, а відтак і нового покоління українців. Запровадження напередодні Міжнародного дня захисту дітей консультацій за коротким номером 116 111, що функціонує завдяки самовідданій праці Громадської організації «Ла Страда – Україна» - це дуже важливий крок назустріч маленької людини». Леонід Ошеров, голова Ради Української асоціації операторів зв’язку «Телас».

«Запровадження консультування на Національній дитячій «гарячій лінії» за номер 116 111 – приклад того, як телекомунікації можуть сприяти у тому, щоб голоси дітей були почуті, а їх права – захищені. Київстар, як національний телеком оператор і відповідальна компанія, радий долучитися до цього важливого проекту» - Анна Захараш, директор із корпоративних зв’язків мобільного оператора «Київстар».

«Як соціально відповідальна компанія, «lifecell» уже тривалий час реалізує проект з надання коротких номерів для українських і міжнародних організацій щодо розшуку дітей, протидії торгівлі людьми, запобіганню гендерної дискримінації та домашнього насильства. Приєднуючись до ініціативи з відкриття дитячої «гарячої» лінії за коротким номером 116 111, ми розширюємо канали підтримки та допомоги найбільш вразливим членам українського суспільства. Оскільки на сьогоднішній день безпека дітей є першочерговою ціллю для усіх дорослих та спільним завданням держави, громадського сектору і бізнесу». Людмила Стеценко, провідний спеціаліст зі зв’язків із громадськістю оператора «lifecell».

Кредитная история онлайн  Вопросы и Ответы  Всё о кредитах и займах

Останні події

Реєстрація абонентів

05 жовтня 2017 року під головуванням Голови Ради Асоціації «Телас» відбулося спільне засідання Експертної Ради Асоціації «Телас» та НКРЗІ. На засіданні було розгляну розроблений  НКРЗІ проект  Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуг...
Read more...

Останні новини

Ініціативи НКРЗІ для запровадження 4G в діапазоні 2300 МГц

У зв`язку із надходженням звернень до НКРЗІ від ТОВ «Інтелектуальні комунікації» про готовність провести конверсію у діапазоні смуг радіочастот 2345-2400 МГц за певних умов та ТОВ «Телерадіокомпанія «Краєвид» про готовність вивільнити смуги частот, в яких надаються послу...