ЄС підтримав проєкт з автоматизації надання адмінпослуг в Україні

Впровадження сучасних IT-рішень покращує якість надання адмінпослуг. Наприклад, таких як інформаційна система «Вулик», яка автоматизує роботу ЦНАП. Вона допомагає зменшити навантаження на адміністраторів та пришвидшує надання послуг. Про це поговорили на онлайн-конференції «ЦНАП у «Вулику»: як інформаційна технологія допомагає обслуговувати людей швидше та краще». У заході взяли участь перший заступник міністра цифрової трансформації Олексій Вискуб та партнери з Представництва ЄС в Україні, Програми «U-LEAD з Європою», EGOV4UKRAINE та Академії електронного управління. 

 Станом на початок червня до системи підключено понад 250 ЦНАП по всій Україні. Підключитися до системи й безкоштовно користуватися її перевагами може будь-який центр надання адміністративних послуг.

Особливістю системи «Вулик» є можливість розширення функціоналу. Уже в процесі масового підключення ЦНАП системі було додано функції взаємодії з мобільним застосунком Дія, зчитування ID-карток, проведення онлайн-платежів, оформлення кваліфікованого електронного підпису, формування зведеної звітності та інше.

Директорка Програми «U-LEAD з Європою» від Sida Сусанна Делланс  зазначила, що інформаційна система «Вулик» допомагатиме опти­мізувати роботу ЦНАП. 

А керівниця проєкту EGOV4UKRAINE Марі Педак розповіла, що система “Вулик” створювалася у тісній співпраці з ЦНАПами, із урахуванням їхніх потреб та побажань. 

Основна перевага «Вулика» — інтегрованість із системою «Трембіта», яка забезпечує електронну взаємодію між органами влади. Підключені до «Вулика» ЦНАП можуть отримувати дані з електронних реєстрів та інформаційних систем, підключених до «Трембіти». 

Виконавчий директор Академії електронного управління Ханнес Асток розповів, що система обміну даними «Трембіта» та інформаційна система «Вулик»  забезпечують розвиток електронного врядування на центральному та місцевому рівнях.

Джерело: https://thedigital.gov.ua/