Як поскаржитися на погану якість послуг

Оператори мобільного зв'язку зацікавлені в наданні якісних послуг не менше ніж їх абоненти. Під час війни вони докладають максимум зусиль аби ми залишалися на зв’язку. Але якщо проблеми з якістю сигналу мають системний характер, то для їх вирішення потрібно сигналізувати до свого оператора, або ж до Регулятора – НКЕК
📝 Докладний опис проблеми допоможе її діагностувати та налагодити зв'язок!
📌 При зверненні обов'язково на додачу до номера телефону, з яким не все гаразд, місця (адреси), де виникають проблеми, часу, тривалості та періодичності виникнення проблем, слід повідомити про характер проблем (погано чути, не можливо додзвонитись, повільна швидкість)

📬 Скаргу/звернення до НКЕК можна подати:
✉️ поштою на адресу: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3
📧 електронною поштою: e_zvernen@nkrzi.gov.ua
📞 телефонувати на "гарячу лінію" НКЕК для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та консультацію безпосередньо під час розмови 044 202 00 68 (пн-чт з 10 - 13, 14 - 17), 044 202 00 81 (середа з 11 – 13)
☎️ подати скаргу на урядову "гарячу лінію" за коротким номером 1545 https://bit.ly/3U8QJoL Усі звернення стосовно питань якості зв’язку будуть переадресовані до НКЕК
🖇️ При складанні звернення можна орієнтуватися на зразок написання заяв https://bit.ly/3gT8Q3J
ℹ️ Детально про те як подати до НКЕК звернення споживачу/користувачу послуг для захисту своїх прав тут https://bit.ly/3UcK7FN

Джерело: НКЕК