Фінансові результати Vega за І квартал 2020 року

 

27 квітня 2020 року. За підсумками трьох місяців 2020 року чистий дохід Національного телеком-оператора Vega сягнув 142,5 млн грн. Показник EBITDA склав  30,2 млн грн.

 Надходження за доступ до мережі Інтернет досягли 43,8 млн грн, що на 3,5 % вище у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Дохід від інтернет-послуг за сучасними оптоволоконними технологіями  (FTTx) становить 38,3 млн грн. Відносно даних за перший квартал минулого року, сума збільшилась на 23,6 %.

 Дохід від фіксованої телефонії за перший квартал цього року склав 33,9 млн грн. Це менше тогорічних показників, проте, частка від передачі голосу через широкосмугові оптичні лінії телекомунікацій (FTTx) збільшилась на 57,9 %. Такий ріст – результат активної модернізації мідних мереж на оптоволоконні.

 Зміцнюючи позиції одного з лідерів телеком ринку, компанія постійно розвиває інфраструктуру. За січень-березень 2020 року капітальні інвестиції Vega склали 20 млн грн, що на 4% більше, ніж минулого року. Кошти вкладаються в модернізацію обладнання та мереж. Оператор відмічає, що кількість клієнтів, які оцінили переваги нових оптичних каналів комунікацій, постійно збільшується. З моменту старту проекту міграції користувачів телекомунікаційних послуг з технології ADSL на FTTB або GPON (міді на оптику), оператору вже вдалося переключити понад 55 тисяч абонентів.

 За перші три місяці поточного року компанія перерахувала 30,9 млн грн податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.

  Нагадаємо, що під час особливої ситуації, пов’язаної з введенням карантину, Національний телеком-оператор Vega продовжує надавати послуги зв’язку у повному обсязі. Працівників, які можуть виконувати свої задачі віддалено, перевели на дистанційно роботу. Інших спеціалістів забезпечили усіма необхідними профілактичними засобами для безпечного виконання роботи. Аби у вимушених умовах ізоляції зв’язок залишався доступним для кожного абонента, провайдер посилив усі онлайн-канали обслуговування, збільшив пропускну спроможність контакт-центру, розширив функціональні можливості персонального кабінету.

 Джерело: http://www.vega.ua