Київстар підтримує безоплатними послугами абонентів у містах та селах, що найбільше постраждали через війну

Мобільний оператор зосереджує свою увагу на підтримці абонентів,  які знаходяться в містах та селах з активними бойовими діями, або у тимчасово окупованих населених пунктах.

З 6 травня такі абоненти передплати кожні 7 днів будуть отримувати від Київстар безлімітні дзвінки в мережі, якщо вони не можуть оплати послуги.

У інших абонентів передплати з 11 травня діятимуть стандартні умови їх тарифних планів. Проте, незалежно від регіону України, всі клієнти передплаченого зв’язку можуть скористатися безкоштовним сервісом Ми разом — вибрати один номер в мережі Київстар, на який вони завжди можуть телефонувати безплатно.

Контрактні абоненти та бізнес-клієнти у цих містах та селах також можуть користуватися основними послугами оператора без оплати рахунку.

Київстар продовжує підтримувати й клієнтів старшого віку та людей з інвалідністю. Абонентам тарифів Дзвінки для батьків та Інтернет для батьків у травні нараховано додатково 100 хв для дзвінків на інші мережі та 5000 Мб мобільного інтернету. Таку допомогу отримало майже 500 тисяч клієнтів. А працівники компанії зібрали 377 тис. грн для допомоги самотнім стареньким.

Пріоритетним напрямком для компанії є відновлення пошкодженої інфраструктури та підтримка клієнтів. З перших днів вторгнення Київстар надав своїм клієнтам безоплатних послуг на понад 400 млн гривень. Компанія виділила 30 млн гривень благодійної допомоги фондам, які допомагають військовим, лікарням, літнім людям та вимушеним переселенцям. А щоб підтримати державу оператор достроково сплатила 1,4 млрд гривень податків до бюджету України. І надалі підтримує клієнтів, суспільство та державу на шляху до перемоги.

Джерело: https://kyivstar.ua/