Київстар продовжує інвестувати в оновлення IT-систем, щоб покращити обслуговування абонентів

Надійна робота телеком-мережі та надання якісних сервісів — пріоритет для Київстар, особливо в умовах війни. Лише з початку року оператор вже інвестував понад 600 млн грн в забезпечення зв’язку та передав державі 300 млн грн допомоги на розвиток цифрової інфраструктури.

Також Київстар продовжує активно інвестувати в оновлення своїх IT-систем на сучасне рішення від шведської компанії Ericsson. Черговим кроком, який підвищить надійність та стабільність телеком-інфраструктури, посилить захищеність даних абонентів та розширить можливість оператора надавати якісні та сучасні послуги, стане оновлення частини цієї IT-системи 14 серпня впродовж всієї доби.

Під час оновлення працюватимуть всі основні послуги: мобільний та Домашній Інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордоном, а також послуги у роумінгу в більшості країн світу.

Можливі лише тимчасові обмеження деяких сервісів у абонентів передплати, як то поповнення або перевірка рахунку, підключення чи відключення додаткових послуг тощо. Але вони знову працюватимуть з 15 серпня. Якщо ви планували поповнити рахунок під час оновлень, то ми рекомендуємо зробити це заздалегідь — до 14 серпня, або вже з 15 серпня.

Ці оновлення стосуватимуться систем для обслуговування абонентів передплати, вони не вплинуть на абонентів контракту. Проте згодом пройде останній, завершальний етап впровадження нової системи саме для абонентів контрактної форми обслуговування, про що компанія проінформує додатково.

Впровадження й розвиток нових IT-системи допомагають нам запускати нові технології, а також поліпшувати та прискорювати процеси обслуговування, робити їх більш диджитальними заради кращого клієнтського досвіду.

Київстар перепрошує за можливі тимчасові незручності та дякує абонентам за розуміння!

Джерело: https://kyivstar.ua/