Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR

Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші. Зокрема, серед оновлень:

  1. Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок.
    До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших.
  2. Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
    Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок  на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR.
  3. Покращена аналітика проведених розсилок.
    Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel.
  4. Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній.
    Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар.

*Business Data Solution* - сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.

Джерело: https://kyivstar.ua/