lifecell та monobank запустили послугу нотифікації абонентів оператора

19 липня 2019 року. Відтепер абоненти lifecell, які є клієнтами monobank, зможуть отримувати нагадування про поповнення мобільного рахунку в додатку monobank. Наразі така функція нотифікації щодо поповнення мобільного рахунку є унікальною на українському ринку.

Скористатися послугою можуть індивідуальні абоненти передплаченої та контрактної форми обслуговування.

Як підключити нотифікації в додатку monobank:

  1. Абонентові lifecell надходить push-повідомлення: «Хочете отримувати нагадування про поповнення мобільного? Налаштуйте в 1 дотик» .
  2. При переході за push-повідомленням у додатку відкривається запит на дозвіл на передачу до monobank інформації щодо тарифного плану абонента, дати закінчення періоду дії його пакету послуг, залишку коштів на мобільному рахунку, суми до сплати за пакет послуг.

  1. Якщо абонент згоден, необхідно натиснути кнопку «Згоден». Якщо ні – повернутися в основне меню додатку.
  2. Якщо абонент надав згоду, то за день до списання коштів за пакет послуг по тарифному плану, він отримує нагадування про необхідність поповнити рахунок. Таке нагадування містить інформацію про залишок на мобільному рахунку абонента, вартість підключеного пакету послуг, а також рекомендовану суму для поповнення мобільного рахунку.

 

  1. Абонент може поповнити мобільний рахунок із рахунку monobank, натиснувши кнопку «Поповнити мобільний», яка міститься в нагадуванні. Це можна зробити одразу або у будь-який зручний час, адже нагадування зберігається в додатку у виписці.

Щоб відмовитись від нагадувань, абоненту необхідно зв’язатися зі службою підтримки monobank https://www.monobank.com.ua/contacts.

 

Джерело: www.lifecell.ua