Укртелеком постійно вживає заходів з підвищення інформаційної безпеки абонентів, що стало особливо актуальним з початком російської агресії. Заради захисту інформації, зниження вартості інфраструктури для роботи ІТ-системи, підвищення її швидкодії та поліпшення якості обслуговування користувачів компанія здійснила повний перехід у «хмарне» середовище.
«Хмарні» технології надають компаніям важливі конкурентні переваги, підвищуючи ефективність мережі, гнучкість та продуктивність сервісів і додатків. Як результат, знижуються витрати на масштабування та обслуговування IT- інфраструктури.
«Хмари» дозволяють оперативно розгортати й масштабувати інфраструктуру, що неможливо на «залізі».
У межах ІT-систем і напрямку обслуговування абонентів важливим фактором є доступність сервісів, і тут значна перевага на боці «хмарного» рішення. Оскільки саме воно передбачає майже 100% доступність серверів, завдяки якому можна надавати якісне обслуговування абонентам 24/7/365.
Процес повного переходу на «хмари» зайняв понад рік. Працюючи над проєктом, команда використовувала метод Rearchitect. Попри те, що користувачі цієї системи лише в середині компанії, нова система дозволяє процесам, що від неї залежать, працювати швидко та стабільно, що позитивно впливає на якість обслуговування клієнтів та суттєво підвищує ефективність бізнес-процесів.
Завдяки реалізації цього проєкту співробітники Укртелеком зможуть значно швидше опрацювати інформацію при прийманні звернень, обслуговуванні абонентів та комунікацій з ними, а також при внутрішньому використанні, зокрема, при формуванні статистики та звітності.
Щодо переваг реалізації цього проєкту для напрямку ІТ-системи, то слід підкреслити можливість зниження потреб у залучених ресурсах для подальшого обслуговування клієнтів без втрати якості, яка тільки підвищилась, отримавши всі переваги хмарних сервісів.
Джерело: https://ukrtelecom.ua/