Зміна формату та заміна втраченої SIM-картки на eSIM у роумінгу

Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, якщо Ви знаходитесь закордоном та Вам потрібно змінити формат чи відновити SIM-картку – скористайтесь алгоритмом, що вказаний нижче.

Перевірити список пристроїв, що підтримують технологію eSIM, ви можете у розділі «Список девайсів з eSIM» за посиланням.

Зміна формату SIM-картки на eSIM

Якщо Вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

1. Придбайте спеціальний ваучер на нашому сайті.
2. Подайте заявку:
– через додаток My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції у додатку або
– зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 та повідомте оператору, що бажаєте замінити SIM.
3. Очікуйте на вхідний виклик від нашого співробітника.

Через деякий час (від 30 хвилин до 3 годин у робочий час) після подачі запиту, на Ваш номер телефона може надійти вхідний виклик від нашого співробітника. Будьте готові взяти слухавку.

Заміна втраченої SIM-картки на eSIM

Якщо Вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSim

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються як з номерів українських, так і з номерів іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Важливо: подати заявку Ви можете у робочий час з 09:00 до 20:00 за Києвом.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:

 

  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
    – два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка.
  • надайте співробітнику серійний номер Вашої нової eSIM-картки (цифри під штрих-кодом, які вказані на ваучері, що був надісланий на Вашу електронну пошту);
  • надайте Ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта/ID-картки/паспорта громадянина України для виїзду за кордон/ водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані у заявці на заміну SIM-картки.

Для зареєстрованих клієнтів передплати та контрактних клієнтів-фізичних осіб (договір оформлений за Вашими паспортними даними), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, які обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:

  • надайте дані Вашого документа, на який проведена реєстрація номера;
  • вкажіть Ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер Вашої нової eSIM-картки (цифри під штрих-кодом, які вказані на ваучері, що був надісланий на Вашу електронну пошту).

Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та листком в руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (включаючи прописку; для ID-картки – фото зворотньої сторони) на адресу zakaz@vodafone.ua.

На листку має бути власноруч написана фраза «фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

  • вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефона (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесено на нову eSIM-картку у період до 4 робочих годин після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування Вашим номером згідно інструкції на ваучері.

Увага!

З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути виконана додаткова перевірка.

Після запиту на вказаний контактний номер може надійти дзвінок від нашого фахівця (до 4 робочих годин). Будьте готові взяти слухавку та відповісти на додаткові питання.

Зверніть увагу!

Вхідні виклики закордоном тарифікуються згідно до тарифів у роумінгу.

Для можливості прийому дзвінка від нашого співробітника – на Вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що включає у себе дзвінки.

Якщо Ви не підтвердите, що є користувачем номера під час дзвінка нашого співробітника з будь-яких причин (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику/ номер не в мережі/ пропущений дзвінок та інше) або фото необхідних документів не буде надіслано на пошту – заявка буде відхилена.

У цьому випадку, для проведення заміни Вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Важливо!

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, що були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.

Джерело: https://www.vodafone.ua/