1. Закон України «Про телекомунікації»
2. Закон України «Про поштовий зв’язок»
3. Закон України «Про звернення громадян»
4. Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295.
5. Основні вимоги до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджені рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 № 624 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24.12.2012 за № 2150/22462.
6. Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, затверджений рішенням НКРЗІ від 11.08.2011 № 393 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.09.2011 за № 1046/19784.
7. Інші нормативно-правові акти щодо захисту прав споживачів
– Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
– Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2012 № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя»
– Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589 р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»
– Постанова Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр»
– Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»
– Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»